Total Pageviews

Thursday, December 26, 2013

wedding abangjat and kak aliaa !

assalamualaikum wbt.
sihat semua? alhamdulillah. bagus2. ni ada story sikit nak bagi tau. baru2 ni ada kenduri abang farah. alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar. mestilah penat kan. sapa yang tak penat tu memang la kan nak menipunyer pun. actually ni kenduri abang ketiga farah. langkah bendul abang second. dia kahwin dulu. tak kisah la kan. jodoh dia bertemu dulu. Allah SWT dah tetapkan so kita go on jer lah kan. benda baik jangan lambat-lambatkan.. yer dokk? haha. majlis ni berlangsung pada 21,22 dan 25.
21/12/13 ni hari akad nikah. 22/12/13 kenduri sebelah perempuan dan 25/12/13 sebelah lelaki. rumah family farah la kan. ok lah ni farah ada sertakan sikit gambar untuk cuci2 mata. enjoy it !

sebelum akad nikah. kita pose dulu.. yeahh ~

dengan abangjat a.k.a pengantin lelaki :)

dub dap dub dap tak sabar nak melafaskan akad.

yeahhh ~ mereka sudah sah menjadi suami isteri <3 td="">

baca doa untuk isteri..


kitorang sangat happy :)

yeahhh ~

family. sorang abang takde ~

dayang2 sebelum berarak ke rumah pengantin perempuan !





props oleh kakngah


keduri dekat rumah farah pulak !


kompang dipaluuuu pengantin baruuu ~

cucu-cucu bersama tok dengan wan :)

No comments:

Post a Comment