Total Pageviews

Tuesday, November 29, 2011

three bear song

assalamualaikum.

hai semua. err sebenarnya tak tau nak tulis apa sebenarnya. = = '
sekarang kan dekat tv banyak cerita korea. tapi ada satu lagu dalam cerita korea tu paling farah suka. dalam cerita full house. nak tahu?? yaaaa three bear song. alah kat tajuk dah tulis dah pon. hehe. serius syok lagu ni. lantak la nak kata macam kanak-kanak pun. janji syok. hehehe. nak try dengar lagu dia. comel la. hahaha
jangan lupa pause dulu lagu kat tepi tu. hehe


hahaha.. ni ada lirik sekali. nyanyi ngan farah jom ! hahahaha

Gom se-mari-ga
Han ji-be isseo
Appa gom, omma gom, ae-gi gom
Appa go-meun tung tung hae
Omma go-meun nal-shin-hae
Ae-gi go-meun neo-moo ki-yeo-wo
Eu-sseuk, eu-sseuk, jal-han-da.

comel kan? haha

p/s: cuti ni tengok banyak cerita korea. akekeke. at the same time tengah takut tunggu result PMR >.<

No comments:

Post a Comment