Total Pageviews

Monday, November 21, 2011

go go harimau malaya !

assalamualaikum.

yahoooo. malaysia menang. walaupun 1-1 dalam perlawanan tapi masa penalti kita menang. 4-3 ~
sapa tak syiok kan kita menang bola sepak. orang kata bola sepak ni raja segala pingat. so kita dah dapat pingat emas dalam bola sepak. malaysia raja la kiranya eh ~ hahaha
alhamdulillah. menang jugak. daripada tak layan sangat bola boleh pi layan ohh. malaysia punya fasal. apa pun boleh jadi. hehe. tengok bola serupa tengok cerita pontianak. ketaq(ketar) habess.. ketaq habis lutut ni. kuikuikui.kalah pemain tu ketar nya. lepas dah menang tu rasa jantung lekat balik kat dalam badan ni. hehe

apa-apa pun. tahniah harimau malaya !!!!

2 comments:

  1. oit, dah menang, bukan go go harimau malaya dah la. yeah yeah harimau malaya lahh.. eleeh, ag tipu je kan tulisan dekat kertas tu? semacam punya cantik je aku tgk tulisan kat kertas tu? hahaaa ;)

    ReplyDelete
  2. hamboi haihhh. shhh. nani diam2 dah la. kantoi arr cenih. memang saja pun nak buat macam tuh. hehe. btw. biaq la go go harimau malaya pun. lepasni depa lawan lagi. kira sokong siap2 la ann. hehehe

    ReplyDelete