Total Pageviews

Saturday, February 5, 2011

10 days holiday =D

assalamualaikum warahmatullahhi wabarakatuh.*wah panjang-panjang

huhu =( times up for holiday. finish already. no more cuti-cuti malaysiaaa !! esok dah kena balik asrama dah.
hurmmm. nak buat macam mana. lumrah seorang pelajar. cewah ayat~ takpa2. nanti ada cuti lagi noh.
nak tau apa farah buat cuti nih. makan online tidoq. kerja sekolah tidak dilupakan. haha. tapi nota agama belom siap lagi. sikit lagi. hehehe. takpa2. nanti sambung balik. hohoho. selain daripada aktiviti tuh ada lagi aktiviti lain yang farah buat. ingat yang tu ja ka. hahahaha.

hari tu balik kampung. doing some BBQ ! suka suka. macam-macam masak hari tu. selain BBQ ada mi kuah, sup tulang dan bla bla bla. nak tawu makteh farah order daging 7 kilo ooww. tak ka banyak tuh. lauk kitorang hari tuh berdasarkan daging saja. haha. gemuk kami hari tu. takpa2. lepastuh diet balik. sekali sekala makan daging banyak2 kan. bukan selalu. hohoho. kitorang buat makan besar sebab ramai sanak saudara yang pulang kampung. keluarga makteh ada pak cik ada. semua ada la. penuh rumah tok farah. haha. nih ada la sikit farah sertakan gambar2 di kampung. sory gambar masa BBQ x de.

wan dengan motor nya. lama oww moto nih. dri farah umur bpa tahun lgi.



 
 haziq aka yowii !


naik basikal pusing kampung
 wan dan cucunya

suka gambar nih. suasana kampung =D
mama farah. posing depan rumah

 pemain ping pong terkenal satu hari nanti. hohoh

 pak cik dan muqri

asap2. tolong2. lemas nih. haha. 
 ceh. abang dia yang bakar sampah rupanya.

yooo. main buih.*baru balik kenduri jiran sebelah

 ni lagi sorang punca asap banyak

muhd. irfan muqri. suka la gmbar nih. cantik !



haaa. ni gambar masa kat kampung hari tu. bes oww. semua pakat terlentang habes malam tuh kenyang makan daging banyak sangat. hohoho. tapi best wooo. 

tadi farah pergi mandi manda di sedim pulak. wehuuu. syok! air atau dengan bahasa kedah nya aiq dia sejuk nak mampoihh. hahahak. ketaq nak masuk dalam aiq uhh. biasala air dari bukit. oke la. x la berapa ramai orang sangat. syiokkk! mandi manda ngan kezen dan siblings farah yang lain. nak tengok gambar lagi ?? ok2. tengok gambar kat sedim pulak..





















wehuuu. ase macam nak pi lagi ja. haha. xpa2 lain kali pulak kita pi noh. sebenarnya gambar banyak lagi tapi malas dah pun nak upload. nanti nanti la. tadi semua pakat nak balik dah. ya la kan. cuti pun dah habis. so semuat pon balik la.. farah pun dah kena balik asrama dah. huhu. hurmmm. ok la kawan-kawan. farah nak pi tidoq dulu. mengantuk sangat-sangat dah nih. babai. semua. doakan farah berjaya ok! dekat kawan2 pun ishaAllah farah doakan. take care of yourself ! babai. assalamualaikum.

~farahsaleh~

2 comments:

  1. lama oww ak tak pi mandi lata .. harhar ..

    ReplyDelete
  2. haha. tuh arr. kmi pon lma x mndi gak kat sungai nih. bes oo ritu pi. hehe. nnt kita po skli noh.ahahha

    ReplyDelete