Total Pageviews

Wednesday, December 1, 2010

tidak ku sangka !

assalamualaikumu !

elo bloggie !
semalam farah pegi tidor kat PNB Darby Park !
satu malam jer .. best hotel tuh .. ada kola renang ..hehe
sebenarnya abang farah dapat free tinggal kat citu ..

besar bilik yang farah duduk tuh .. macam rumah kondomaniam kondominium..hehe
ada dapur .. ruang tamu .. ada 2 bilik ..
lengkap dengan pinggan mangkuk alat masak suma la ..
PERFECTTO !

hari pertama tak andi pon ..
keesokan harinya baru gi mandi kat swimming pool tuh ..
lepas mandi tuh x pe la .. 
gi la salin baju an ..
masatuh farah dengan kejen farah 2 orang !

lepas siap suma tengoktengok abang farah dah pegi ngan 2 orang kezen lagi ..
kami tak taw nak buat apa sebab kad ada dalam beg yang depa tuh bawa ..
lif tuh kalau nak naik kena jolok kad .. baru boleh naik ..
dah la phone pon tak bawa masa tuh ..
pening pala kami dibuatnya ..

so kami cari initiative untuk naik tingkat 23 ..
swimming pool tuh tingkat lain ..
so kami terpaksa la guna tangga untuk mendaki ke bilik kami ..
nak buat macam mana cara tuh ja pon yang ada ...

kami pon start la mendaki ....
punya la penat ...
gila terpaksa mendaki 14 tingkat ..
fiiuh ! separuh nyawa kami mendaki ..
dok tengok nomber tingkat .. tak sampaisampai jugak ..
haiyooo ...


23 .. akhirnya sampai jugak ..
finally !
masokmasok bilik apa lagi marah la abang farah ..
bukan nak tunggu kami ..
pastuh terpakasa naik tangga yg tinggi tuh pulak ...
penat nak mamposs ..

masokmasok terus serbu air dalam peti ais ..
tekak kering mulut pon kering ..
da la x makan apa lagi pagi tuh ..
huhuhuhuhuhu~~

boleh kurus farah pasnih ..
hehehe ..
tu jer nak cerita ..
de end !
oke bubyee ~


farah

No comments:

Post a Comment