Total Pageviews

Saturday, November 27, 2010

special for hanani !

yowii !

selamat hari lahir ke dunia ,
selamat hari lahir ke dunia ,
selamat hari lahir ke dunia hanani sallahudin ,
selamat hari lahir ke dunia ....


yeah ! sedap kan farah nyanyi ~(perasan lak ann3)
pandaipandai la nani nyanyi yerk ~~
yea! hanani sudah tua .. 
i loikee it ! ahak3 !

sebenarnya duapuluhtujuh haribulan sebelas duaribusepuluh  bufday hanani ,
dya ada blog jugak .. nanak tengok blog dia ? klik di sini

sapa hanani nih ???

nurhanani bt. sallahuddin nama penohnya ..
farah panggey dia hanani ja ..

dia baru jer masok 14tahun !

dia suka yang tradisional2 nih ..
contohnya ... 
dia budak silat
dia budak gamelan ..

best kawan ngan hanani nih ..

boleh jadi gila kawan ngan dia nih ..

memang syiok la kawan ngan dia nieh *x taw nak tulis apa dah ..hehehe



oke pesanan @ ucapan farah untuk hanani :~

  • semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki ! (ayat ni selalu orang cakap kan bila bufday)
  • gud luck for PMR next yer ! jangan main manyak dah ! ingat tahun depan nak exam da ~~
  • semoga dapat lapan A yerr !
  • semoga hidup bahagi di dunia dan akhirat !
  • semoga dapat jodoh yang baik nanti ..AMIN ! hahaha
  • jadi kawan farah selalu oke ! jangan lupa farah taw bila dah bejaya nanti !
  • sory ek kawan , farah ta de hadiah la nak kasi .. hanya doa farah jer setiap hari untuk nani ! takpe an?
  • lastly ! tengs sebab sudi kawan ngan farah walaupon farah selalu buad baik jahat kat nani ann ..haha
  • sory kalaw farah ade buat salah sikit manyak kat nani ! maafkan oke !
  • yang terakhir sekali *dari td kata last tapi x abeh2 lagi pon ..haha
FARAH SAYANG HANANI SAMPAI BILABILA OKE  <3


FARAH <3

No comments:

Post a Comment