Total Pageviews

Thursday, July 15, 2010

CRY comes again !


assalamualaium !


helo my dear friends,
hari ni(15/7) ada penceramah datang dekat sekolah..
dia bagi ceramah tentang israk dan mekraj..
sebenarnya mula pukul 12.30 tapi maybe jalan sesak kot..
penceramah tu datang lambat sikit..

pukul 12.50 dia datang..
tengok punya tengok macam kenal ustaz nih..
pastu dia cakap nama dia ustaz izat apa tah..
bila difikirkan balik haaaa..baru ingat..
ustaz ni la yang datang sekolah farah masa darjah enam dulu..

farah tawu dia datang mesti akan buat orang nanges punya..
masa darjah 6 dulu da nanges dah dengan dia..
ada program motivasi jugak..
sekarang dekat smk sultan badlishah pulak dia mai..

mulamula ustaz tu suruh berzikit dan selawat dulu..
lepas tuh baru start bagi ceramah..
dia cerita best oo..
sambil dia cerita ada tambah dengan unsurunsur lagu sikit..
suara dia sedap didengar..

pastuh tibalah part sedih..
adusshh teringat pulak masa darjah enam dulu..
dia suruh bayang muka mak kita..
apa yang kita da lakukan kat parents kita sebelum nih..

tibatiba dia suruh kita bayangkan kalau balik sekolah nanti mak kita da x dak..
huhu..sedih ooo..mengalir la air mata farah..
mulamula perlahan ja mengalir..
lamalama semakin laju..
tidak dapat dibendung lagi air mata farah masa tu..

sedih !
rasa farah da buat dosa dekat parents banyak ja..
huhuk..farah sudah insaf..
farah minta maaf kalau ada buat salah dekat mama ngan abah !
farah nak mama dengan abah panjang umur !
amin !

mm..itu ja la nak cerita untuk hari ini..
assalamualaikum !


p/s: sayangilah ibu bapa anda masingmasing !


~farah~

No comments:

Post a Comment